Adrianna Śliwińska

Asystent ds. windykacji telefonicznej, Optima S.A.
Gdańsk, pomorskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

OPTIMA
Asystent ds. windykacji telefonicznej
obsługa połączeń wychodzących oraz przychodzących na segmentach: windykacja prewencyjna, miękka, twarda, prawna, obsługa odstąpień od umów, obsługa produktów dodatkowych tzw. „chwilówki”, skuteczne odzyskiwanie wierzytelności.
Transcom WorldWide CMS Poland
Młodszy specjalista Back Office ds. Obsługi Klienta
obsługa klienta, odpisywanie na maile, dbanie o satysfakcje Klienta
Logo
Sprzedawca - Dekorator
Salon Obuwniczy Lesta
obsługa klienta, visual salonu, dbanie o czystość
i dobry wizerunek sklepu
Logo
Kelnerka
Muzyczny Klub Parlament
obsługa klientów, dbanie o czystość, realizacja
zamówień
Logo
Sprzedawca - Dekorator
Okay Multibrand Shop
obsługa klientów, dbanie o czystość,
przygotowywanie ekspozycji sklepowych, dbanie o dobry wizerunek sklepu
Logo
sprzedawca
Vabbi Factory Outlet
obsługa Klientów, dbanie o dobry wizerunek sklepu
Logo
sprzedawca
Solarium Gdańsk, Biskupia Górka
Obsługa Klientów, aktywna sprzedaż produktów, dbanie o czystość
Logo
Hostessa
Agencja Advanced BTL
Aktywna sprzedaż produktów
real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa
Pracownik działów – suche, świeże, piekarnia
wykładanie towaru, dbanie o schludny wygląd
asortymentu

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

Finanse, bankowość, ekonomia, administracja, jazda konna, taniec, stylizacja, wizaż, moda

Inne

Dodatkowe umiejętności i kwalifikacje:


-obsługa komputera: MS Office, Open Office, Cdn Optima, TETA,

-umiejętności: obsługa kasy fiskalnej

-dodatkowe atuty: odporność na stres, wysoka kultura osobista, miła aparycja, sumienność,
doskonałe umiejętności interpersonalne oraz organizacyjne, precyzyjność, elastyczność, książeczka sanepidowska, BHP

Grupy

Optima S.A.
Optima S.A.
Grupa zrzeszają pracowników firmy Optima S.A.