Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystent ds. windykacji telefonicznej
obsługa połączeń wychodzących oraz przychodzących na segmentach: windykacja prewencyjna, miękka, twarda, prawna, obsługa odstąpień od umów, obsługa produktów dodatkowych tzw. „chwilówki”, skuteczne odzyskiwanie wierzytelności.
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
Finanse, bankowość, ekonomia, administracja, jazda konna, taniec, stylizacja, wizaż, moda
Inne
Dodatkowe umiejętności i kwalifikacje:
-obsługa komputera: MS Office, Open Office, Cdn Optima, TETA,
-umiejętności: obsługa kasy fiskalnej
-dodatkowe atuty: odporność na stres, wysoka kultura osobista, miła aparycja, sumienność,
doskonałe umiejętności interpersonalne oraz organizacyjne, precyzyjność, elastyczność, książeczka sanepidowska, BHP
-obsługa komputera: MS Office, Open Office, Cdn Optima, TETA,
-umiejętności: obsługa kasy fiskalnej
-dodatkowe atuty: odporność na stres, wysoka kultura osobista, miła aparycja, sumienność,
doskonałe umiejętności interpersonalne oraz organizacyjne, precyzyjność, elastyczność, książeczka sanepidowska, BHP