Adriana Niecko

Dyrektor w Departamencie Zarządzania Marką
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bank Pekao SA
Dyrektor w Departamencie Zarządzania Marką
• opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, planu marketingowego i budżetu marketingowego, przy współpracy z właściwymi pionami biznesowymi
• efektywne zarządzanie budżetem marketingowym i nadzór nad jego realizacją
• zapewnianie pionom biznesowym wsparcia marketingowego poprzez realizację kampanii reklamowych, marketing bezpośredni, a także poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie akcji e-marketingowych
• opracowywanie planu działań reklamowych (promujących produkty i usługi),
• współpraca i utrzymywanie kontaktów z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi i badawczymi
• przygotowywanie i realizowanie kampanii reklamowych
• rozpoznawanie potrzeb i preferencji Klientów Banku poprzez badania rynku i przekazywanie ich wyników do pionów biznesowych
• monitorowanie i analizowanie działań konkurencji między innymi w zakresie oferty, cen produktów i usług, pozycji konkurencyjnej Banku
• wsparcie prasowe, we współpracy z Biurem Komunikacji dla inicjatyw komunikacyjnych i realizowanych kampanii promocyjnych i reklamowych
• zarządzanie marką korporacyjną, budowanie świadomości marki Banku i Grupy Kapitałowej Banku
• współpraca przy organizacji imprez i wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych promujących pozytywny wizerunek marki korporacyjnej
• zarządzanie kanałami komunikacji elektronicznej
Bank Pekao SA
Dyrektor Biura Komunikacji i Wsparcia Marketingowego
Pion Klienta Korporacyjnego, Rynków i Bankowości Inwestycyjnej.
• Opracowanie strategii komunikacji i marketingu dla pionu Bankowości Korporacyjnej (BK)
• Tworzenie i nadzór nad wizerunkiem zewnętrznym i wewnętrznym BK
• Nadzór merytoryczny i koordynacja produkcji materiałów marketingowych, promocyjnych i informacyjnych dla produktów i usług BK, nadzór nad stroną internetową (częścią dla klientów korporacyjnych) oraz stronami intranetowymi korporacji.
• Ścisła współpraca z agencją reklamową i domem mediowym banku
• Realizacja reklamowych kampanii mediowych w ramach promocji produktów i usług BK
• Organizacja kampanii direct marketingowych
• Produkcja materiałów wystawienniczych BK (roll-up’ów, ścian) broszur, regulaminów, wszelkich materiałów reklamowych i informacyjnych
• Nadzór, koordynacja nad organizacją spotkań relacyjnych dla klientów (przewodniczenie przetargom)
• Koordynacja i nadzór nad konferencjami branżowymi organizowanymi przez/lub wraz z bankiem
• Kontakty z mediami, współpraca i nadzór nad tematycznymi dodatkami do gazet, współpraca merytoryczna z mediami
• Nadzór nad elektronicznym wydawnictwem bankowym Kontakt PLUS skierowanym do klientów korporacyjnych (kwartalnik, wysyłka do 15000 klientów)
• Nadzór i zarządzanie budżetem marketingowym BK
• Zakończone: nadzór i pełna obsługa ze strony BK projektu „Sponsora Narodowego UEFA EURO2012”: dystrybucja biletów wśród klientów, organizacja giftów i dystrybucja, organizacja eventów relacyjnych dla klientów; projekt rebrandingu marki banku powiązany z kampanią Euro2012

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Grupy

DREAMTEAM
DREAMTEAM
Zespół marzeń :)
Eyetracking w reklamie
Eyetracking w reklamie
nowatorski sposób badań jakościowych reklam , projektów graficznych , spotów reklamowych oraz ekspozycjiproduktu w miejscu sprzedaży - Eye Tracking czyli sledzenie ruchu gałek ocznych
SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
HISTORIA KRZEPI
HISTORIA KRZEPI
HISTORIA KRZEPI - historia polskiej komunikacji marketingowej.
Jack Trout
Jack Trout
Strategia, pozycjonowanie
Jaka To Melodia ? - Zgadnij co wygrywa na gitarze Pan Krzysztof !
Jaka To Melodia ? - Zgadnij co wygrywa na gitarze Pan Krzysztof !
Klub tylko dla ludzi, którzy z powietrza potrafią zrobić statek kosmiczny ! ( oczywiście nie muszą tego robić ;)) ale o tym wiedzą ! :)
Krav Maga
Krav Maga
Walka wręcz w bliskim kontakcie
Lunchtime
Lunchtime
Nie masz z kim zjeść lunchu w czasie pracy , poznaj tych którzy pracują niedaleko Ciebie. Nie wiesz gdzie dobrze , tanio i szybko zjeść luch - zapytaj?
Network Polska
Network Polska
Networking, business networking, kontakty biznesowe, rozwój osobisty i firmowy, rekomendacja.
Poleć.pl
Poleć.pl
Polecajcie najciekawsze linki w dowolnym temacie
Poniedziałek
Poniedziałek
Grupa poniedziałkowego wsparcia, spotykamy się tu tylko w poniedziałek i się wspieramy !
PRASA FIRMOWA W POLSCE
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych