Adam Wlaźlak

Adam Wlaźlak

specjalista od rozwiązywania problemów

Łódź, łódzkie

Podsumowanie

    ekspert i manager w obszarze IT (ITIL, SLA, SLM) oraz "tłumacz" pomiędzy Biznesem a IT z uzględnieniem wszelkich aspektów budżetowo-finansowych.
    IT Expert

    Bank Pekao S.A. Centrala

    od grudnia 2006 (od 7 lat i 5 miesięcy)
    Wdrożenie biblioteki ITIL (w obszarze procedur i narzędzi) oraz umów SLA, menadżer w zakresie poziomu usług obszaru przetwarzania informacji(IT), administrator oprogramowania CA ServiceDesk (zalecanego przez firmę Gartner jako rozwiązanie wspierające zespoły HelpDesk), rozwiązywanie problemów (szczególnie nietypowych) pojawiających się na styku informatyki i Biznesu
    ----------------------------------------------------------------------------
    ITIL (procedure and tools) and SLA implementation, IT Service Level Manager, Computer Associates' Unicenter Service Desk (recomended by Gartner in HelpDesk area) administrator, solving problems (especially atypical) occurring at the interface between IT and Business
    IT menedżer

    Bank PBK/BPH

    kwiecień 1996 - listopad 2006 (przez 10 lat i 8 miesięcy)
    zarządzanie zespołem HelpDesk, szeroko rozumiane wsparcie Użytkowników (organizacyjne, techniczne) w obszarze IT
    analityk finansowy

    Deloitte & Touche

    maj 1995 - marzec 1996 (przez 11 miesięcy)
    wsparcie Zarządu w zakresie analiz finansowych dotyczących działalności Firmy

    Edukacja

    finanse i bankowość, magisterskie

    Uniwersytet Łódzki

    październik 1987 - czerwiec 1992 (przez 4 lata i 9 miesięcy)

    Grupy

    Zobacz szczegóły »