Umiejętności
Analiza finansowa
SQL
VMware vSphere
zarządzanie płynnością finansową
Doświadczenie zawodowe
IT Expert
Wdrożenie biblioteki ITIL (w obszarze procedur i narzędzi) oraz umów SLA, menadżer w zakresie poziomu usług obszaru przetwarzania informacji(IT), administrator oprogramowania CA ServiceDesk (zalecanego przez firmę Gartner jako rozwiązanie wspierające zespoły HelpDesk), rozwiązywanie problemów (szczególnie nietypowych) pojawiających się na styku informatyki i Biznesu
----------------------------------------------------------------------------
ITIL (procedure and tools) and SLA implementation, IT Service Level Manager, Computer Associates' Unicenter Service Desk (recomended by Gartner in HelpDesk area) administrator, solving problems (especially atypical) occurring at the interface between IT and Business
----------------------------------------------------------------------------
ITIL (procedure and tools) and SLA implementation, IT Service Level Manager, Computer Associates' Unicenter Service Desk (recomended by Gartner in HelpDesk area) administrator, solving problems (especially atypical) occurring at the interface between IT and Business
analityk finansowy
wsparcie Zarządu w zakresie analiz finansowych dotyczących działalności Firmy
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.