Inne
• Wykładowca różnych zagadnień PR m.in. na Uniwersytecie Warszawskim, Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, polskiej edycji London School of PR, Politechnice Gdańskiej i innych.
• Wiceprezes Związku Firm Public Relations w latach 2006-2008, Wiceprzewodniczący Rady ZFPR od 2009 r.
• Współautor i główny redaktor merytoryczny książki „Sztuka Public Relations – z doświadczeń polskich praktyków” wydanej przez ZFPR.
• Współautor pierwszego w Polsce "Leksykonu Public Relations", wydanego w 2008 roku
• Od 1999 roku autor tekstów publicystycznych na temat mediów, PR i komunikacji w pismach branżowych „Press”, „Home&Market”, „Marketing w praktyce”, „Marketing Serwis”, „Frontline”, (a nawet!) „W drodze”.
• Komentator kwestii wizerunkowych, PR i marketingowych (w tym marketing polityczny) w stacjach radiowych i telewizyjnych.
• W marcu 2009 uznany przez redakcję Newsweeka za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków (pozycja 27.)
• Wiceprezes Związku Firm Public Relations w latach 2006-2008, Wiceprzewodniczący Rady ZFPR od 2009 r.
• Współautor i główny redaktor merytoryczny książki „Sztuka Public Relations – z doświadczeń polskich praktyków” wydanej przez ZFPR.
• Współautor pierwszego w Polsce "Leksykonu Public Relations", wydanego w 2008 roku
• Od 1999 roku autor tekstów publicystycznych na temat mediów, PR i komunikacji w pismach branżowych „Press”, „Home&Market”, „Marketing w praktyce”, „Marketing Serwis”, „Frontline”, (a nawet!) „W drodze”.
• Komentator kwestii wizerunkowych, PR i marketingowych (w tym marketing polityczny) w stacjach radiowych i telewizyjnych.
• W marcu 2009 uznany przez redakcję Newsweeka za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków (pozycja 27.)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.