Adam Jarczyński

Marketingu & Branding & PR
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Brand Implementation Zarządzanie Marką Branding & Identity Consulting Komunikacja korporacyjna Komunikacja kryzysowa Szkolenia pracowników Event Management Facebook FMCG Food Marketing Google Analytics HORECA Instagram Komunikacja wewnętrzna Luxury Brand Marketing Badania marketingowe Pinterest Prezentacje komunikaty prasowe Public Relations Wystąpienia publiczne Twitter marketing szeptany Research and development media społecznościowe doradztwo strategiczne kampanie społeczne Savoir-vivre protokół dyplomatyczny media relation Etykieta w biznesie Product Launching social campaigns Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Partner
Communication & Protocol
DZIAŁALNOŚĆ FIRMY: doradztwo PR, reprezentowanie interesariuszy, kreacja, rozwijanie kompetencji miękkich.

1. USŁUGI DORADCZE dla marek i organizacji w ramach: PR / customer experience / kreacji / kampanii.

• KONSULTACJE & REPREZENTOWANIE KLIENTÓW PR korporacyjny / panele eksperckie / kampanie społeczne
• CUSTOMER EXPERIENCE – analiza zachowań / doradztwo / redakcja i tworzenie manuali.
• PRZYGOTOWANIE STRATEGII – PR korporacyjny / produktowy / kryzysowy / kampanie społeczne / badania..
• FMCG / ALKOHOL – kreacja kampanii dla kategorii piwa 0%, zachęcająca do odpowiedzialnego zachowania, komfortowego odmawiania alkoholu.

WYDARZENIA SPECJALNE – strategia (cel, spodziewane efekty) / przygotowanie / prowadzenie.

• KONFERENCJE PRASOWE klucz prasowy, follow up, press kit, autoryzacja, prezentacje, CI, technikalia.
• PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY dopasowanie rangi wydarzenia, dress code, precedencja; powitania, usadzenie.
• COPYWRITING pisanie treści wystąpień, formowanie kluczowych założeń, Tone of Voice.

2. ROZWIJANIE PROJEKTU i ZARZĄDZANIE MARKĄ "Polska Akademia Protokołu i Etykiety".

• Analiza trendów, współczesnych zachowań konsumenckich i społecznych.
• PR korporacyjny & produktowy (reprezentowanie projektowe, pozyskiwanie uwagi grup docelowych B2B/B2C)
• Media relations – pisanie artykułów, „setki” – TV, radio, prasa, magazyny opiniotwórcze, lifestyle, portale.
• Social media – strategia (treść + budżet + analityka), influencer marketing.
• Badania opinii publicznej – brief, skrypt, nadzór, analiza, raport.
• Autor eksperckiego bloga www.dobremaniery24.pl – (treść, zdjęcia); Wordpress, Google Analytics.
• Custom publishing – (pisanie artykułów).
• Projektowa współpraca z agencjami PR & eventowymi, drukarniami, instytutami badawczymi, personelem hotelowym, restauracyjnym, cateringiem, służbami mundurowymi.
Logo
Manager Działu Marketingu & PR
Premium Food & More
DZIAŁALNOŚĆ FIRMY: produkcja żywność dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, restauracje, koncepty gastronomiczne.

1. MARKETING & BRANDING zarządzanie markami / prowadzenie projektów / R&D / współpraca z firmami zewnętrznymi.

• NPD – strategia i wprowadzanie na rynek marek spożywczych z segmentu FMCG premium, budżetowego i private label.
• Przygotowanie do wprowadzenia na rynek produktów (marek) z Francji i Wielkiej Brytanii.
• Nadzór nad kreacją BTL’u, ATL’u; redakcja + kreacja ofert i reklam, custom publishing (gazetki, akcje z Klientami B2B).
• Naming (m.in. Yem Sushi, Hot Box Asia, The Light Cafe, Foodies & Goodies, Sushinki).
• Akcje wspierające sprzedaż m.in. WoMM, influencer marketing, prezentacje live (markety).
• Koordynacja obecności marek w mediach społecznościowych (treść + budżet + analityka); WWW (CMS).
• Badania rynku (w ramach własnych zasobów + z firmami zewnętrznymi) analiza insightów, preferencji, sampling.
• Koordynacja R&D – trend hunting (lokalnie i za granicą), analiza konkurencji, consumer experience.
• Brand design (opakowania) – treść, grafika, funkcjonalność, zgodność z oczekiwaniami B2B/B2C, logistyki.
• Wsparcie (koncept, branding, PR) przy projektach HoReCa – casual dining, street food, fast food.
• Kierowanie kilkuosobowym zespołem, pracą grafików, fotografów. Praca z agencjami i drukarniami.

2. PR strategia / komunikacja / zarządzanie wizerunkiem / komunikacja kryzysowa.

• Strategia komunikacji – analiza, określenie interesariuszy, kreacja, Całościowa Identyfikacja, pozycjonowanie.
• PR korporacyjny – reprezentacja organizacji w kontaktach zewnętrznych (wobec mediów, B2B, adm. samorządowej).
• Komunikacja marek – PR produktowy.
• Komunikacja wewnętrzna – „mąż zaufania”, procedury komunikacji (produkcja + biuro + restauracje), audyty kom.
• Komunikacja kryzysowa – procedury (m.in. zatrucie, przeterminowany produkt, wyłudzenie, wypadek w pracy).
• Kluczowe wydarzenia – przygotowywanie prezentacji, prowadzenie spotkań. Wsparcie zarządu i pozostałych działów.
• CSR:
o odpowiedzialna produkcja – edukacja (woda, prąd); surowce z certyfikowanych źródeł.
o utylizacja opakowań – edukacja konsumentów, inspirowanie pro ekologicznych zachowań.
Hill and Knowlton
Konsultant
DZIAŁALNOŚĆ FIRMY: agencja PR, dział komunikacji korporacyjnej & Public Affairs.

Public Affairs strategia / prowadzenie projektu / pisanie artykułów, raportów / reprezentowanie agencji i Klienta.

• Współtworzenie i realizacja strategii przy projekcie PA.
• Spotkania z kluczowymi osobami, organizacjami, partnerami & budowanie koalicji.
• Przygotowywanie analiz – rynek lokalny oraz międzynarodowy.
• Media relations – przygotowywanie treści artykułów, reakcja na stanowisko otoczenia zew. (mediów).
Polska Akademia Public Relations
Ekspert
GŁÓWNA DZIAŁALNOŚĆ FIRMY: agencyjna (obsługa PR), szkoleniowa, publicystyczna.

1. PR strategia-kreacja / wdrożenie / prowadzenie wielu projektów / media relations / CSR / kampanie społeczne.

• Doradztwo PR, organizacja i prowadzenie konferencji, media relations
• Wsparcie kreacyjne przy kampaniach społecznych.

2. SZKOLENIA

• Opracowanie i koordynacja programu szkoleń dla rzeczników prasowych.
• Prowadzenie szkoleń – PR korporacyjny, produktowy, kryzysowy, kontakty z mediami, organizacja wydarzeń.
Millward Brown SMG/KRC Poland
Supervisor
• Realizacja badań w dziale CATI.
• Prowadzenie szkoleń i rekrutacja ankieterów. Kontakt z klientem anglojęzycznym.
• Koordynacja badań nietypowych.
• Prowadzenie ewaluacji pracy ankieterskiej.

Szkolenia i kursy

Language of Impact - seminar (Joel Roberts & Associates)

Train The Trainer (Schenk Institute)

Edukacja

Logo
WSMiP, doktoranckie
Uniwersytet Łódzki
Logo
dyplomacja, magisterskie
Prywatna Wyższa Szkoła Biznesu i Administracji w Warszawie, SWW

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Branding, savoir vivre, protokół dyplomatyczny, enologia, Monty Python, gotowanie & pieczenie, książka, teatr, muzyka, tenis ziemny - były zawodnik, narty - niedoszły instruktor.

Organizacje

AIESEC
AZS
Forum Młodych Dyplomatów
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego

Inne

W 2009 roku napisałem dla wydawnictwa One Press książkę pt. "Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivre’u". W 2015 ukazało się II wydanie.

Od 2008 roku prowadzę rubrykę poświęconą dobrym manierom w magazynie LOGO (AGORA).

Grupy

340 wszystkich wypowiedzi
115 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
AIESEC Polska
AIESEC Polska
Grupa zrzeszająca członków i alumni AIESEC Polska.
Akademia Młodych Dyplomatów
Akademia Młodych Dyplomatów
Grupa zrzeszająca studentów, absolwentów i wykładowców programów realizowanych przez Europejską Akademię Dyplomacji | www.diplomats.pl
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
BUTY
BUTY
wszystko o butach
CATERING
CATERING
Grupa zrzeszająca event menagerów oraz ludzi związanych z organizacją wszelkiego rodzaju imprez z udziałem cateringu. Celem forum jest wymiana doświadczeń ze współpracy z firmami cateringowymi...
Coaching Warszawa
Coaching Warszawa
Informacje o spotkaniach i wydarzeniach związanych z bezpłatnymi spotkaniami Warszawskiej Coaching Support Group. Więcej o spotkaniach także na www.csg.waw.pl
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
CopyWriting
CopyWriting
Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa. J. Słowacki