Umiejętności
Brand Implementation
Zarządzanie Marką
Branding & Identity Consulting
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja kryzysowa
Szkolenia pracowników
Event Management
Facebook
FMCG
Food Marketing
Google Analytics
HORECA
Instagram
Komunikacja wewnętrzna
Luxury Brand Marketing
Badania marketingowe
Pinterest
Prezentacje
komunikaty prasowe
Public Relations
Wystąpienia publiczne
Twitter
marketing szeptany
Research and development
media społecznościowe
doradztwo strategiczne
kampanie społeczne
Savoir-vivre
protokół dyplomatyczny
media relation
Etykieta w biznesie
Product Launching
social campaigns
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Partner
Communication & Protocol
DZIAŁALNOŚĆ FIRMY: doradztwo PR, reprezentowanie interesariuszy, kreacja, rozwijanie kompetencji miękkich.
1. USŁUGI DORADCZE dla marek i organizacji w ramach: PR / customer experience / kreacji / kampanii.
• KONSULTACJE & REPREZENTOWANIE KLIENTÓW PR korporacyjny / panele eksperckie / kampanie społeczne
• CUSTOMER EXPERIENCE – analiza zachowań / doradztwo / redakcja i tworzenie manuali.
• PRZYGOTOWANIE STRATEGII – PR korporacyjny / produktowy / kryzysowy / kampanie społeczne / badania..
• FMCG / ALKOHOL – kreacja kampanii dla kategorii piwa 0%, zachęcająca do odpowiedzialnego zachowania, komfortowego odmawiania alkoholu.
WYDARZENIA SPECJALNE – strategia (cel, spodziewane efekty) / przygotowanie / prowadzenie.
• KONFERENCJE PRASOWE klucz prasowy, follow up, press kit, autoryzacja, prezentacje, CI, technikalia.
• PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY dopasowanie rangi wydarzenia, dress code, precedencja; powitania, usadzenie.
• COPYWRITING pisanie treści wystąpień, formowanie kluczowych założeń, Tone of Voice.
2. ROZWIJANIE PROJEKTU i ZARZĄDZANIE MARKĄ "Polska Akademia Protokołu i Etykiety".
• Analiza trendów, współczesnych zachowań konsumenckich i społecznych.
• PR korporacyjny & produktowy (reprezentowanie projektowe, pozyskiwanie uwagi grup docelowych B2B/B2C)
• Media relations – pisanie artykułów, „setki” – TV, radio, prasa, magazyny opiniotwórcze, lifestyle, portale.
• Social media – strategia (treść + budżet + analityka), influencer marketing.
• Badania opinii publicznej – brief, skrypt, nadzór, analiza, raport.
• Autor eksperckiego bloga www.dobremaniery24.pl – (treść, zdjęcia); Wordpress, Google Analytics.
• Custom publishing – (pisanie artykułów).
• Projektowa współpraca z agencjami PR & eventowymi, drukarniami, instytutami badawczymi, personelem hotelowym, restauracyjnym, cateringiem, służbami mundurowymi.
1. USŁUGI DORADCZE dla marek i organizacji w ramach: PR / customer experience / kreacji / kampanii.
• KONSULTACJE & REPREZENTOWANIE KLIENTÓW PR korporacyjny / panele eksperckie / kampanie społeczne
• CUSTOMER EXPERIENCE – analiza zachowań / doradztwo / redakcja i tworzenie manuali.
• PRZYGOTOWANIE STRATEGII – PR korporacyjny / produktowy / kryzysowy / kampanie społeczne / badania..
• FMCG / ALKOHOL – kreacja kampanii dla kategorii piwa 0%, zachęcająca do odpowiedzialnego zachowania, komfortowego odmawiania alkoholu.
WYDARZENIA SPECJALNE – strategia (cel, spodziewane efekty) / przygotowanie / prowadzenie.
• KONFERENCJE PRASOWE klucz prasowy, follow up, press kit, autoryzacja, prezentacje, CI, technikalia.
• PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY dopasowanie rangi wydarzenia, dress code, precedencja; powitania, usadzenie.
• COPYWRITING pisanie treści wystąpień, formowanie kluczowych założeń, Tone of Voice.
2. ROZWIJANIE PROJEKTU i ZARZĄDZANIE MARKĄ "Polska Akademia Protokołu i Etykiety".
• Analiza trendów, współczesnych zachowań konsumenckich i społecznych.
• PR korporacyjny & produktowy (reprezentowanie projektowe, pozyskiwanie uwagi grup docelowych B2B/B2C)
• Media relations – pisanie artykułów, „setki” – TV, radio, prasa, magazyny opiniotwórcze, lifestyle, portale.
• Social media – strategia (treść + budżet + analityka), influencer marketing.
• Badania opinii publicznej – brief, skrypt, nadzór, analiza, raport.
• Autor eksperckiego bloga www.dobremaniery24.pl – (treść, zdjęcia); Wordpress, Google Analytics.
• Custom publishing – (pisanie artykułów).
• Projektowa współpraca z agencjami PR & eventowymi, drukarniami, instytutami badawczymi, personelem hotelowym, restauracyjnym, cateringiem, służbami mundurowymi.
Manager Działu Marketingu & PR
Premium Food & More
DZIAŁALNOŚĆ FIRMY: produkcja żywność dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, restauracje, koncepty gastronomiczne.
1. MARKETING & BRANDING zarządzanie markami / prowadzenie projektów / R&D / współpraca z firmami zewnętrznymi.
• NPD – strategia i wprowadzanie na rynek marek spożywczych z segmentu FMCG premium, budżetowego i private label.
• Przygotowanie do wprowadzenia na rynek produktów (marek) z Francji i Wielkiej Brytanii.
• Nadzór nad kreacją BTL’u, ATL’u; redakcja + kreacja ofert i reklam, custom publishing (gazetki, akcje z Klientami B2B).
• Naming (m.in. Yem Sushi, Hot Box Asia, The Light Cafe, Foodies & Goodies, Sushinki).
• Akcje wspierające sprzedaż m.in. WoMM, influencer marketing, prezentacje live (markety).
• Koordynacja obecności marek w mediach społecznościowych (treść + budżet + analityka); WWW (CMS).
• Badania rynku (w ramach własnych zasobów + z firmami zewnętrznymi) analiza insightów, preferencji, sampling.
• Koordynacja R&D – trend hunting (lokalnie i za granicą), analiza konkurencji, consumer experience.
• Brand design (opakowania) – treść, grafika, funkcjonalność, zgodność z oczekiwaniami B2B/B2C, logistyki.
• Wsparcie (koncept, branding, PR) przy projektach HoReCa – casual dining, street food, fast food.
• Kierowanie kilkuosobowym zespołem, pracą grafików, fotografów. Praca z agencjami i drukarniami.
2. PR strategia / komunikacja / zarządzanie wizerunkiem / komunikacja kryzysowa.
• Strategia komunikacji – analiza, określenie interesariuszy, kreacja, Całościowa Identyfikacja, pozycjonowanie.
• PR korporacyjny – reprezentacja organizacji w kontaktach zewnętrznych (wobec mediów, B2B, adm. samorządowej).
• Komunikacja marek – PR produktowy.
• Komunikacja wewnętrzna – „mąż zaufania”, procedury komunikacji (produkcja + biuro + restauracje), audyty kom.
• Komunikacja kryzysowa – procedury (m.in. zatrucie, przeterminowany produkt, wyłudzenie, wypadek w pracy).
• Kluczowe wydarzenia – przygotowywanie prezentacji, prowadzenie spotkań. Wsparcie zarządu i pozostałych działów.
• CSR:
o odpowiedzialna produkcja – edukacja (woda, prąd); surowce z certyfikowanych źródeł.
o utylizacja opakowań – edukacja konsumentów, inspirowanie pro ekologicznych zachowań.
1. MARKETING & BRANDING zarządzanie markami / prowadzenie projektów / R&D / współpraca z firmami zewnętrznymi.
• NPD – strategia i wprowadzanie na rynek marek spożywczych z segmentu FMCG premium, budżetowego i private label.
• Przygotowanie do wprowadzenia na rynek produktów (marek) z Francji i Wielkiej Brytanii.
• Nadzór nad kreacją BTL’u, ATL’u; redakcja + kreacja ofert i reklam, custom publishing (gazetki, akcje z Klientami B2B).
• Naming (m.in. Yem Sushi, Hot Box Asia, The Light Cafe, Foodies & Goodies, Sushinki).
• Akcje wspierające sprzedaż m.in. WoMM, influencer marketing, prezentacje live (markety).
• Koordynacja obecności marek w mediach społecznościowych (treść + budżet + analityka); WWW (CMS).
• Badania rynku (w ramach własnych zasobów + z firmami zewnętrznymi) analiza insightów, preferencji, sampling.
• Koordynacja R&D – trend hunting (lokalnie i za granicą), analiza konkurencji, consumer experience.
• Brand design (opakowania) – treść, grafika, funkcjonalność, zgodność z oczekiwaniami B2B/B2C, logistyki.
• Wsparcie (koncept, branding, PR) przy projektach HoReCa – casual dining, street food, fast food.
• Kierowanie kilkuosobowym zespołem, pracą grafików, fotografów. Praca z agencjami i drukarniami.
2. PR strategia / komunikacja / zarządzanie wizerunkiem / komunikacja kryzysowa.
• Strategia komunikacji – analiza, określenie interesariuszy, kreacja, Całościowa Identyfikacja, pozycjonowanie.
• PR korporacyjny – reprezentacja organizacji w kontaktach zewnętrznych (wobec mediów, B2B, adm. samorządowej).
• Komunikacja marek – PR produktowy.
• Komunikacja wewnętrzna – „mąż zaufania”, procedury komunikacji (produkcja + biuro + restauracje), audyty kom.
• Komunikacja kryzysowa – procedury (m.in. zatrucie, przeterminowany produkt, wyłudzenie, wypadek w pracy).
• Kluczowe wydarzenia – przygotowywanie prezentacji, prowadzenie spotkań. Wsparcie zarządu i pozostałych działów.
• CSR:
o odpowiedzialna produkcja – edukacja (woda, prąd); surowce z certyfikowanych źródeł.
o utylizacja opakowań – edukacja konsumentów, inspirowanie pro ekologicznych zachowań.
Konsultant
DZIAŁALNOŚĆ FIRMY: agencja PR, dział komunikacji korporacyjnej & Public Affairs.
Public Affairs strategia / prowadzenie projektu / pisanie artykułów, raportów / reprezentowanie agencji i Klienta.
• Współtworzenie i realizacja strategii przy projekcie PA.
• Spotkania z kluczowymi osobami, organizacjami, partnerami & budowanie koalicji.
• Przygotowywanie analiz – rynek lokalny oraz międzynarodowy.
• Media relations – przygotowywanie treści artykułów, reakcja na stanowisko otoczenia zew. (mediów).
Public Affairs strategia / prowadzenie projektu / pisanie artykułów, raportów / reprezentowanie agencji i Klienta.
• Współtworzenie i realizacja strategii przy projekcie PA.
• Spotkania z kluczowymi osobami, organizacjami, partnerami & budowanie koalicji.
• Przygotowywanie analiz – rynek lokalny oraz międzynarodowy.
• Media relations – przygotowywanie treści artykułów, reakcja na stanowisko otoczenia zew. (mediów).
Ekspert
GŁÓWNA DZIAŁALNOŚĆ FIRMY: agencyjna (obsługa PR), szkoleniowa, publicystyczna.
1. PR strategia-kreacja / wdrożenie / prowadzenie wielu projektów / media relations / CSR / kampanie społeczne.
• Doradztwo PR, organizacja i prowadzenie konferencji, media relations
• Wsparcie kreacyjne przy kampaniach społecznych.
2. SZKOLENIA
• Opracowanie i koordynacja programu szkoleń dla rzeczników prasowych.
• Prowadzenie szkoleń – PR korporacyjny, produktowy, kryzysowy, kontakty z mediami, organizacja wydarzeń.
1. PR strategia-kreacja / wdrożenie / prowadzenie wielu projektów / media relations / CSR / kampanie społeczne.
• Doradztwo PR, organizacja i prowadzenie konferencji, media relations
• Wsparcie kreacyjne przy kampaniach społecznych.
2. SZKOLENIA
• Opracowanie i koordynacja programu szkoleń dla rzeczników prasowych.
• Prowadzenie szkoleń – PR korporacyjny, produktowy, kryzysowy, kontakty z mediami, organizacja wydarzeń.
Szkolenia i kursy
Language of Impact - seminar (Joel Roberts & Associates)
Train The Trainer (Schenk Institute)
Train The Trainer (Schenk Institute)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Branding, savoir vivre, protokół dyplomatyczny, enologia, Monty Python, gotowanie & pieczenie, książka, teatr, muzyka, tenis ziemny - były zawodnik, narty - niedoszły instruktor.
Organizacje
AIESEC
AZS
Forum Młodych Dyplomatów
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego
AZS
Forum Młodych Dyplomatów
Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego
Inne
W 2009 roku napisałem dla wydawnictwa One Press książkę pt. "Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik savoir-vivreu". W 2015 ukazało się II wydanie.
Od 2008 roku prowadzę rubrykę poświęconą dobrym manierom w magazynie LOGO (AGORA).
Od 2008 roku prowadzę rubrykę poświęconą dobrym manierom w magazynie LOGO (AGORA).
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Akademia Młodych Dyplomatów
Grupa zrzeszająca studentów, absolwentów i wykładowców programów realizowanych przez Europejską Akademię Dyplomacji | www.diplomats.pl
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
CATERING
Grupa zrzeszająca event menagerów oraz ludzi związanych z organizacją wszelkiego rodzaju imprez z udziałem cateringu. Celem forum jest wymiana doświadczeń ze współpracy z firmami cateringowymi...
Coaching Warszawa
Informacje o spotkaniach i wydarzeniach związanych z bezpłatnymi spotkaniami Warszawskiej Coaching Support Group. Więcej o spotkaniach także na www.csg.waw.pl