Adam Sokołowski

Traffic manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie projektami Obsługa klienta AdOcean Adserwer

Doświadczenie zawodowe

PKT.PL
Traffic manager
- wdrażanie usprawnień w ramach obsługi internetowych kampanii reklamowych;
- zarządzanie procesem emisji reklam displayowych (weryfikacja kreacji,
definiowanie i kontrola kampanii, analiza skuteczności kampanii);
- koordynacja i nadzór nad produkcją oraz publikacją reklam video;
- prowadzenie kanału na YouTube;
- realizacja (wysyłka) kampanii mailingowych;
- obsługa procesu akceptacji projektów reklam (obsługa klienta);
- koordynacja działań przy wdrażaniu nowego adserwera;
- odpowiedzialność za komunikację i współpracę z zewnętrznymi
partnerami i dostawcami;
- raportowanie;
- definiowanie potrzeb raportowych oraz modyfikacji systemów
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Koordynator sekcji akceptacji reklam i obsługi technicznej (trafficowej)
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- koordynowanie pracy 5 osobowego zespołu;
- wprowadzanie usprawnień procesowych;
- rozwój aplikacji związanych z procesem realizacji produktów oraz procesem akceptacji projektów;
- nadzór nad procesem akceptacji projektów reklam;
- kontrola nad terminowym zamykaniem cyklu akceptacyjnego do poszczególnych publikacji;
- realizacja procesu publikacji internetowych kampanii reklamowych (display);
- nadzór nad produkcją reklam video;
- administrowanie kanału na YouTube;
- obsługa stron statycznych pkt.pl;
- dbałość o jakość obsługi klientów zewnętrznych;
- sporządzanie i analizowanie raportów
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Specjalista ds. akceptacji reklam
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- wykonywanie zadań w zakresie autoryzacji projektów reklam (obsługa klienta);
- dbałość o terminowe zamykanie cyklu akceptacyjnego do poszczególnych publikacji;
- nadzór nad błędami procesu produkcji i ich eliminowanie;
- testowanie nowych aplikacji (w tym: opracowywanie dokumentacji – scenariuszy i przypadków
testowych, wykonywanie testów funkcjonalnych, zgłaszanie i monitorowanie błędów);
- koordynacja działań przy wdrażaniu nowych systemów;
- współpraca z działami IT, produkcji oraz sprzedaży
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Specjalista ds. reklamacji/obsługi klienta
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych (prowadzenie negocjacji z klientami, tworzenie pism i
zawieranie porozumień reklamacyjnych);
- obsługa klienta (w tym procedury księgowe, rozliczenia);
- współpraca z działami prawnym oraz windykacji
Arteria S.A.
Konsultant telefoniczny
- telefoniczna obsługa klienta (Call Center PizzaHut i KFC);
- aktywna promocja produktów marek PizzaHut i KFC

Edukacja

Logo
Politologia, spec. Amerykanistyka, magisterskie
Wyższa Szkoła Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki w Warszawie
Logo
Politologia, spec. Dyplomacja i Stosunki Międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą